پشتیبانی نرم افزار پرتال

نرم افزار پرتال در واقع نرم افزاری است که با استفاده از سرویس­های مبتنی بر وب با کاربران ارتباط برقرار می­کند و قابلیت دریافت و ارسال اطلاعات را به صورت خودکار و آنلاین دارد. هر سازمان یا فردی می­تواند یک پرتال داشته باشد. در واقع پرتال­ها با استفاده از فناوری­هایی نظیر SOAP یا API ها نسبت به وبسایت­ها متفاوت شده­ اند و محبوبیت بیشتر یافته اند.  خدمات پشتیبانی نرم افزار پرتال شامل مواردی است که مربوط به تعامل کاربر با پرتال می­شود.

دنیای نرم افزار دنیای تغییرات سریع می­باشد، در همین راستا مشتریان و کاربران گاهی نیاز به ایجاد تغییرات اساسی یا تغییرات کوچک در پرتال خود دارند، به همین منظور ممکن است نیاز به اطلاعات تکمیلی داشته­باشند یا با خطایی برخورد کنند که اطلاعات کافی از آن نداشته باشند، هدف از پشتیبانی پرتال برطرف کردن همین موارد است.

خدمات پشتیبانی نرم افزار پرتال در حالت کلی شامل موارد زیر است:

1)      مدیریت پاسخ به درخواست مشتریان با سامانه ­های مبتنی بر  Ticket نظیر Help Desk

2)      رضایتمندی مشتریان با افزایش دقت و سرعت در پاخگویی

3)      آموزش کامل امکانات نرم افزار پرتال و نحوه استفاده از آن­ها

4)      راهنمایی رایگان کاربران به صورت آنلاین

           

 

میدان هفت تیر،خیابان کریمخان،خیابان خردمند شمالی،پلاک 105
تلفن: 88346241-021 | 88347468-021 | 88348918-021 | 88348469-021 | 88347873-021 | فکس: 88347873-021
info@dsi.co.ir | www.dsi.co.ir